WhitestoneWhitestone

Lähitaksi luottaa Whitestoneen verkkonäkyvyydessä

Viime vuosien muutokset ja koventunut kilpailu taksialalla ovat tuoneet alan toimijoille runsaasti uusia haasteita. Lähitaksi ymmärsi, että toimivat digitaaliset ratkaisut ja näkyvyys verkossa ovat ratkaisevia liiketoimintamenestyksen kannalta. Whitestonen avulla yritys on nostanut profiiliaan verkossa, luonut uusia tehokkaita ratkaisuja asiakkaille ja moninkertaistanut verkon kautta tulevien tilausten määrän.

Lähitaksi

Lähitaksi on asiakaslähtöinen taksien välityskeskus, joka toimii 19 kunnassa pääkaupunkiseudulla sekä Uudellamaalla. Se yhdistää asiakkaan ja auton nykyaikaisen tekniikan keinoin. Lähitaksi tarjoaa tasalaatuista, nopeaa, helppoa ja ennen kaikkea ystävällistä palvelua 24 tuntia vuorokaudessa seitsemänä päivänä viikossa. Autoilijoiden vuonna 1965 perustama yritys tarjoaa monipuoliset tilaustavat, asiakaslähtöisen on-line maksuliikenteen ja sujuvat ratkaisut sekä kuluttajille että yrityksille ja yhteisöille.

 

  1. + 102.32%
    Taksin tilaussoitot verkkosivustolta uudistuksen jälkeen
  2. 39.01%
    Adwords-kampanjoiden konversioprosentti vuonna 2017
  3. 5733
    Tilaussovelluksen lataukset sovelluskampanjasta 10 kk aikana

"Kotisivu-uudistus sujui kokonaisuutena erittäin hyvin. Saimme asioita eteenpäin asetetussa aikataulussa. Suunnittelupuolella whitestonelaiset osasivat hyvin tulkita meidän ajatukset ja siirtää ne käytäntöön."

Heidi Säynäjoki
Markkinointipäällikkö
Lähitaksi

Kilpailuetua verkosta

Lähitaksi halusi uudistaa verkkopalvelunsa erottuvammaksi ja nykyaikaisemmaksi. Sillä oli tarve tehostaa sivustonsa roolia myyntikanavana. Tässä olennaista oli erityisesti mobiilikäyttäjien huomioiminen. Asiakkaan täytyy pystyä tilaamaan taksi yhdellä klikkauksella suoraan etusivulta. Tärkeää oli myös nostaa paremmin esiin Lähitaksin oma taksintilaussovellus sekä yrityksille suunnattu, laskutuksella toimiva ennakkotilauspalvelu.

Nykypäivänä suurin osa taksipalvelua etsivistä ihmisistä hakee niitä mobiilisti Googlesta. Lähitaksi halusi tavoittaa nämä potentiaaliset asiakkaat ja tarjota heille sujuvan tavan tilata taksi saman tien.

 

Verkkopalvelu myyntikanavana

Whitestone suunnitteli ja toteutti Lähitaksille selkeän ja rakenteellisesti toimivan verkkopalvelun. Tavoitteena oli parantaa asiakaspalvelua ja lisätä myyntiä. Kuluttajien päätilauskanavat, puhelinkeskus ja mobiilisovellus, nostettiin keskeisiksi elementeiksi pääsivulle. Yrityksille suunnattujen palveluiden tilaamista helpotettiin. Whitestone teki sivulle myös taksilaskurin, joka laskee hinta-arvion matkalle.

Whitestone on Lähitaksin pääyhteistyökumppani verkkonäkyvyydessä. Se hoitaa yrityksen verkkomarkkinoinnin, jolla ohjataan käyttäjiä verkkopalveluun. Sovelluskampanjalla ja mainoslaajennuksilla on hankittu lisää latauksia Lähitaksin tilaussovellukselle. Whitestone toteutti myös Lähitaksin suositun joulukalenterikampanjan.

 

Tilaukset tuplaantuivat

Taksin tilaukset verkkopalvelusta ovat kaksinkertaistuneet uudistuksen jälkeen. Sivustosta on saatu positiivista palautetta. Kustannustehokas hakukonemarkkinointi ohjaa tehokkaasti potentiaalisia asiakkaita sivustolle. Sovelluskampanja tuotti lähes 6000 latausta. Joulukalenterikampanjalla kerättiin noin 1000 uutta nimeä markkinointirekisteriin. Sovellussivuston ja lähitaksiraha-sivun kävijämäärät moninkertaistuivat kampanjan aikana. 

"Voin suositella Whitestonea muillekin. Yhteistyömme on sujunut todella hyvin. Whitestone on ollut luotettava ja ammattitaitoinen kumppani kotisivusuunnittelussa, ylläpidossa ja verkkonäkyvyydessä."

Heidi Säynäjoki
Markkinointipäällikkö
Lähitaksi

Samankaltainen Projekti mielessä?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.