WhitestoneWhitestone

Avainasemassa sisäiset työkalut ja järjestelmät sekä konsultointi.

Olemme toteuttaneet Telialle useita verkkopohjaisia järjestelmiä sekä työkaluja heidän sisäiseen käyttöönsä. Teemme heille myös paljon konsultointia. Telialla on jatkuvasti kaksi Whitestonen työntekijää konsultteina. Meidän roolimme Telian konsultteina on kasvanut huomattavasti vuosien saatossa, enemmän tai vähemmän onnistuneiden projektien ansiosta.

Myös koko Helppi-palvelukokonaisuus on meidän käsialaamme verkkosivuista ja taustajärjestelmistä alkaen. Samaisen palvelun intranet ratkaisu toteutettiin Whitestonen toimesta.

Helppi on Telian alabrändi, joka pyrkii palvelemaan tukiasioissa tietokoneen, puhelimen ja tabletin käyttäjiä. Kyseessä on maksullinen tukipalvelu, joka on muuntautunut vuosien varrella moneen kertaan. Se on aiemmin toiminut myös verkkokauppana, josta asiakkaat ovat voineet ostaa laitteita. 

Olemme Telian kanssa voimakkaassa yhteistyössä ja toimitamme heidän customer journey -osastolleen sisäisiä työkaluja ja järjestelmiä. Vahvuuksiamme ovat ketterät ja joustavat järjestelmät, joiden implementointi asiakkaan prosessiin on vaaratonta ja nopeaa. Olemme tehneet yhteistyötä jo vuodesta 2010 ja Whitestone on jopa muodostanut yrityksen sisäisen Telia-tiimin.

 

Takaisin asiakastarinoihin

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.