WhitestoneWhitestone

Kaksoisolentokohderyhmät

Facebookin ja Googlen mainospalveluissa on mahdollista kohdistaa mainontaa samankaltaisille ihmisille kuin ne, joille mainostaminen on ollut tehokasta. Mainonnan kohdistus onnistuu myös samankaltaisille ryhmille kuin ne, jotka ovat jo vierailleet verkkosivuillasi. Google ja Facebook siis löytävät puolestasi kohdeyleisöä, joka saattaa olla kiinnostunut tarjoamistasi palveluista tai tuotteista. Kohdistusryhmät luodaan verkkokäyttäytymisen pohjalta.

Kaksoisolentokohderyhmien teko Googleen

Googlen mainospalveluissa kohderyhmät voidaan tehdä verkkosivustosi selailuhistorian pohjalta. Voit esimerkiksi kohdistaa mainontaa samankaltaisille käyttäjille kuin sinun verkkosivustosi kävijät, tai vaihtoehtoisesti verkkokauppias voi kohdistaa mainontaa samankaltaiselle yleisölle kuin verkkokaupasta ostaneet henkilöt.

Facebook-mainonta ja kaksoisolentokohderyhmät

Facebookissa kaksoisolentoryhmiin kohdistaminen onnistuu samalla tavalla kuin Googlessa. Facebook-mainonta tarjoaa tämän lisäksi mahdollisuuden hyödyntää tykkääjiä kohderyhmien muodostamisessa.

comments powered by Disqus

Lue myös

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.