WhitestoneWhitestone

Olemme toteuttaneet Telialle useita verkkopohjaisia järjestelmiä sekä työkaluja heidän sisäiseen käyttöönsä. Teemme heille myös paljon konsultointia. 

Myös koko Helppi-palvelukokonaisuus on meidän käsialaamme verkkosivuista ja taustajärjestelmistä alkaen. 

Helppi on Telian alabrändi, joka pyrkii palvelemaan tukiasioissa tietokoneen, puhelimen ja tabletin käyttäjiä. Kyseessä on maksullinen tukipalvelu, joka on muuntautunut vuosien varrella moneen kertaan. Se on aiemmin toiminut myös verkkokauppana, josta asiakkaat ovat voineet ostaa laitteita. 

Olemme Telian kanssa voimakkaassa yhteistyössä ja toimitamme heidän customer journey -osastolleen sisäisiä työkaluja ja järjestelmiä. Vahvuuksiamme ovat ketterät ja joustavat järjestelmät, joiden implementointi asiakkaan prosessiin on vaaratonta ja nopeaa.

 

Takaisin asiakastarinoihin

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.