WhitestoneWhitestone

Asiakassuhteemme alkoi vuonna 2012, kun Teknologiakiinteistöjä lähdettiin kehittämään enemmän palveluyhtiöiden suuntaan ja asiakkuuksien hallintaan tarvittiin CRM-järjestelmä.

Kysymyksessä oli kuitenkin toiminnanohjausjärjestelmä, jossa asiakkuudet olivat keskiössä. 

He tarvitsivat työkaluja, joilla he pystyivät ohjaamaan heidän omia prosessejaan ja omaa tekemistään. Kun on kysymys palveluyhtiötyyppisestä liiketoiminnasta, ovat asiakkuudet luonnollisesti palvelun keskiössä.

Lähdimme tuottamaan järjestelmää, joka integroitiin heidän olemassa oleviin järjestelmiinsä, eli tilanhallintajärjestelmiin sekä taloushallinnon järjestelmiin. Kyseessä oli noin puolen vuoden projekti, jonka sivussa lähdimme toteuttamaan myös verkkopalvelua. Lisäksi tuimme ja autoimme asiakasta sosiaalisen median verkoston avaamisessa sekä teimme ohessa muutamia projektisivuja. 

Toiminnanohjausjärjestelmä otti paikkansa Turun Teknologiakiinteistöjen arjessa ja nykyään se on jatkuvasti kehittyvä ohjelmisto, josta on tullut jo useampi versio.

Vahvuutena mukautuminen

Teemme jatkuvaa kehitystyötä ja asiakkaan omat prosessit ovat muotoutuneet sekä lisääntyneet. Asiakkaan liiketoiminnan kehittyessä prosessien mallintaminen toiminnanohjausjärjestelmään on ollut olennainen asia ja myös olennainen osa meidän tekemistämme.

Alkuperäinen toiminnanohjausjärjestelmän tarve ja sen nykytila ovat melko kaukana toisistaan. Vahvuutemme toimittajana ja kumppanina on, että pystymme mukautumaan ja ajattelemaan avarakatseisesti asiakkaan liiketoimintaa sekä pystymme tuottamaan tarvittavat työkalut samalle alustalle. Näin data pysyy yhdessä paikassa, eikä tule ristiriitaisuuksia, mikä on liiketoiminnan raportoinnin kannalta äärimmäisen tärkeää.

 

Takaisin asiakastarinoihin

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.