WhitestoneWhitestone

Millaista palvelua sinun asiakkaasi haluavat verkossa?

Istuin viikonloppuna junassa Turusta Tampereelle, hörpin kaakaota ja naputtelin puhelimella korvaushakemusta vakuutusyhtiölle lapsen lääkärikäynnistä. Palvelu toimi kännykällä vaivattomasti ja sain jätettyä hakemuksen nopeasti, joten toimenpide ei aiheuttanut sen enempää ajatuksia. Näinhän palvelut nykypäivänä verkossa toimivat.

Menin kuitenkin aivan hämilleni, kun sain kahden tunnin päästä tekstiviestin kännykkääni, että hakemus on käsitelty ja korvaus on maksettu tilille. Naurahdin ääneen: "olipas nopeaa toimintaa, nythän on lauantai!" Eiväthän vakuutusyhtiöt ole edes auki lauantaisin, eivätkä isot firmat koskaan palvele näin nopeasti asiakkaita. Hymyilytti, ja huomasin palaavani pitkin päivää miettimään tätä saamaani asiakaskokemusta. Oivalsin, että he todella tekevät töitä visionsa eteen tyytyväisimmistä asiakkaista.

Miten yrityksessäsi ollaan huomioitu verkossa palveleminen?

Yrityksesi verkkosivut palvelevat asiakkaitasi kellon ympäri. Kulkevatko niiden ilme ja viestintä käsi kädessä yrityksesi osaamisen ja palvelutason kanssa? Tarvitsevatko asiakkaasi apua tuotteiden valinnassa, palveluiden vertailussa tai päätöksenteossa? Onko yrityksesi auki silloin kun asiakkaasi ovat verkkosivuillasi? Pystytkö tarjoamaan asiakkaillesi verkossa sellaista palvelua kuin he haluavat tai odottavat saavansa?

Me Whitestonella haluamme auttaa sinua juuri näissä asioissa!

Pohditaan yhdessä verkkosivujesi roolia ja sitä, mitä mahdollisuuksia digitaaliset ratkaisut voisivat tarjota yrityksellesi. Hyödynnetään analytiikkaa päätöksissä ja tehdään strategia asiakaskokemuksen parantamisesta verkossa.

Meillä on vahva tekninen osaaminen, joka mahdollistaa hyvinkin räätälöidyt ratkaisut aina kotisivuista verkkokauppoihin ja -järjestelmiin. Meidän tavoitteemme on auttaa tehostamaan liiketoimintaasi erilaisten digitaalisten ratkaisujen avulla. Ota rohkeasti yhteyttä!

Aurinkoista syksyä ja tsemppiä asiakaspalveluun!

comments powered by Disqus

Lue myös

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.