WhitestoneWhitestone

Kaksi brändiä saman katon alle

Whitestonen kumppani Kiinteistö Oy Turun Monitoimihalli lähti uudistamaan brändiään, viemällä kaksi hallitsemaansa monitoimihallia Gatorade Centerin ja Marli Areenan saman kattobrändin alle. Uudistuksen myötä tarvittiin luonnollisesti täysin uudistettu ja näyttävä verkkopalvelu. 

Lyhyesti mitä tehtiin

Whitestone tuotti tyylikään verkkopalvelun kahden vanhan hallisivuston pohjalta ja yhdisti ne yhdeksi isoksi kokonaisuudeksi. Verkkopalvelussa panostettiin muun muassa loppukäyttäjien yhteydenottojen kynnyksen madaltamiseen, sekä tapahtumapainotteisten mielikuvien ja hyvän fiiliksen esilletuomiseen.

Kahden verkkosivun yhdistäminen toi mukanaan haasteita

Verkkopalvelun käyttöliittymäsuunnitteluun panostettiin erityisen paljon tässä projektissa. Kahden sivuston yhdistäminen ja periaatteessa kolmannen brändin mukaan tuominen, toi mukanaan haasteita. Verkkopalvelun ei ole tarkoitus "eksyttää" loppukäyttäjää, vaan kaiken tulisi löytyä helposti ja tässä tapauksessa hallien alasivujen tuli erottua toisistaan. Ennestään toisilleen tutut toimijat saivat onnistuneen lopputuloksen tiiviillä vuoropuhelulla ja ennen kaikkea tarkaan tehdyllä pohjatyöllä.

Siirry Turku-Areenat verkkosivulle. Tutustu Whitestonen verkkosivuratkaisuihin.

Samankaltainen Projekti mielessä?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.