WhitestoneWhitestone

Uudet kohderyhmät verkkosivuston päätavoitteena

Pitkään kalustealalla toiminut Alastek on vahvassa asemassa markkinoillaan julkisten tilojen kalusteprojekteissa. Projektin tavoitteena oli tavoittaa nykyisen pääkohderyhmän lisäksi arkkitehdit ja sisustussuunnittelijat. Ilmeen raikastaminen ja päivittäminen oli toinen tärkeä projektin tavoite.

Lyhyesti mitä tehtiin

Kumppanin kanssa käydyn workshopin ja harkitun suunnittelutyön pohjalta Whitestone lähti rohkeasti uudistamaan yrityksen ilmettä ja verkkopalvelua. Kaikessa tekemisessä pidettiin fokus uudessa tavoitteessa, unohtamatta tämän hetken tärkeintä, julkisen puolen kohderyhmää.

Brändiuudistuksella raikkaampi ilme

Verkkopalvelun visuaaliseen suunnitteluun ja brändiuudistukseen panostettiin tässä projektissa.

Ennen toteutusta selvitettiin tarkasti minkälaisia vaatimuksia ja toiveita uudella kohderyhmällä on verkkopalveluiden käytön suhteen. Sivustolle toteutettiin erillinen osio arkkitehdeille ja suunnittelijoille, jossa on tälle kohderyhmälle suunnattuja suunnittelumateriaaleja, joita he käyttävät työssään.

Verkkosivustolle toteutettiin verkkokaupan logiikkaa hyödyntävä tarjouskori, jonka avulla voi keräillä haluamiaan tuotteita ja lähettää tarjouspyynnön kätevästi. Uuden ominaisuuden ansiosta tarjousten käsittely on kumppanille jatkossa huomattavasti helpompaa.

Siirry Alastek Oy:n verkkosivulle. Tutustu Whitestonen verkkosivuratkaisuihin.

Samankaltainen Projekti mielessä?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.