Biozell Professional
"Olemassaolomme perusta ovat tuotteidemme uskolliset ystävät – äidit, tyttäret ja kokonaiset perheet, jotka käyttävät tuotteitamme ja auttavat meitä tiedostamaan suomalaisten tarpeet hiustuotteiden osalta."
Asiakas halusi uudistaa vekkopalvelunsa vastaamaan paremmin brändiään. Tavoitteena oli myös modernoisoida verkkopalvelu palvelemaan nykypäivän käyttäjien tarpeita ja huomioida heidän käyttötottumuksia. Verkkosivuston toimiminen mobiililaitteilla on nykyään lähes kriittistä liiketoiminnan kannalta.
1942 perustettu hiustenhoitotuote brändi sai uuden ilmeen verkkopalvelulleen. Sivuston ilme on tarkkaan harkittu puhuttelemaan asiakkaan kohderyhmää. Aktiivinena sosiaalisen median ja blogin ylläpitäjänä Biozell halusi nostaa edellämainitut kanavat selkesäti esille sivustolle. Yksityiskohtien ja tavoitteiden huomioon ottaminen alkuvaiheessa tuo usein huippuluokan lopputuloksen.
Asiakkaan painottamat sanat: korkealaatuinen ja kotimainen olivat tärkeitä avainsanoja sivuston suunnitteluvaiheessa. Ulkoasun haluttiin viestivän näitä brändille tärkeitä arvoja. Web designerimme suunnitteli ja rakensi sivuston Whitestonelle vähemmän tutulle WordPress-alustalle, joka sujui vähintäänkin yhtä mallikkaasti kuin oman julkaisujärjestelmän kanssa työskentely.
Siirry Biozell verkkosivulle. Tutustu Whitestonen verkkosivuratkaisuihin.