WhitestoneWhitestone

Verkkokaupan tavoitteena parempi kaupankäynnin kanava

Murri lähti hakemaan liiketoiminnalleen parempaa kaupankäynnin kanavaa, uuden verkkokaupan muodossa. Verkkokaupparatkaisun tarkoitus oli siirtää nykyisiä asiakkaita verkkokaupan puolelle, varsinkin pienempien täydennystilausten suhteen. Luonnollisesti uusi verkkokauppa avaa mahdollisuuden löytää uusia potentiaalisia asiakkaita, jotka etsivät Murrin tuotteita ja palveluja.

Lemonsoft-integraatio tehostamaan verkkokaupan ylläpitoa

Verkkokauppa integroitiin Lemonsoft varastonhallintajärjestelmään. Integraatio mahdollistaa tuotetietojen ja määrien automaattisen ylläpidon, ilman erillistä manuaalista työtä. Integraatio kertoo verkkokaupalle varastosaldojen ja tuotteiden saatavuuden reaaliaikaisen tiedon. Whitestone on kokenut saumattomien Lemonsoft integraatioiden tekijä.

Verkkokauppa integroitiin myös Murri Oy:n käyttämään erp-toiminnanohjausjärjestelmään. Tällä tavoin saimme tuotua asiakasrekisterin uuteen verkkokauppaan tunnuksineen ja tilaushistorian kanssa. Vieraampien järjestelmien integraatiot aiheuttavat aina pieniä haasteita. Tässäkin tapauksessa saimme integraation toimimaan, kuten pitääkin. 

Nykyaikainen verkkokauppa palvelee asiakkaita

Myös B2B-verkkokaupan tulisi palvella asiakkaita nykypäivän standardeilla. Murri Oy:ssä ymmärrettiin asia ja vanhasta tilausportaalista tehtiin moderni verkkokauppa. Muun muassa responsiivinen käyttöliittymä on asia, joihin kuluttajat ovat tottuneet joihin myös B2B puolen ostajat lukeutuvat. Olemme olleet haastateltavina asiaan liittyen ja peräsimme B2B-puolen yrityksiltä aktivoitumista asiaan liittyen. On hienoa nähdä että verkkopalveluiden merkitys ymmärretään myös B2B-puolella.

Siirry Murrin verkkokauppaan. Tutustu Whitestonen verkkokaupparatkaisuihin.

Samankaltainen Projekti mielessä?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.