WhitestoneWhitestone

Verkkokauppa perinteisten kanavien rinnalle

Hairmail halusi siirtyä palvelemaan asiakkaitaan myös verkkokaupan muodossa. Tavoitteena oli saada asiakkaille nykyaikainen vaihtoehto kivijalkamyymälöiden ja manuaalista työtä vaativien sähköisten tilausten rinnalle.

Lyhyesti mitä tehtiin

Whitestone toteutti jälleen tyylikkään verkkokaupan, joka suunniteltiin palvelemaan tukkukauppiaan asiakkaiden muuttuneita tarpeita. Whitestone vastasi sivuston graafisesta suunnittelusta yhteistyössä asiakkaan kanssa.

Kauppa rakennettiin wManage-sovellusalustalle. Kieliversiot toteutettiin ruotsin ja suomen kielellä.

Vanha tietokanta helpotti kaupan lanseeramista

Whitestone teki asiakkaan toiveesta integraation verkkokaupan ja olemassa olevaan toiminnanohjausjärjestelmän välille. Maksujärjestelmäksi valikoitui Paytrail-maksutapa. Vanhojen sivujen rekisteriä hyödynnettiin uuteen kauppaan, jotta asiakkaiden ei tarvitse luoda uusia tunnuksia. Näin käyttäjät pääsevät jo olemassa olevilla tunnuksilla kätevästi myös verkkokauppaan.

Pikatilaus helpottamaan tilaamista

Verkkokauppaan tehtiin pikatilauslomake, joka mahdollistaa tuotekoodeilla pikatilaamisen. Tämän lisäksi luotiin tuotefiltteri, jonka avulla käyttäjä voi hakea tuotteita merkin, hinnan ja alikategorian perusteella. Verkkokaupan kehitys on jatkunut projektin jälkeen tiiviinä.

Siirry Hairmailin verkkokauppaan. Tutustu Whitestonen verkkokaupparatkaisuihin.

Samankaltainen Projekti mielessä?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.