WhitestoneWhitestone

Uusi verkkokauppa kilpailukyvyn ylläpitämiseksi

Asiakas halusi lähteä uudistamaan verkkokauppaansa nykypäivän tarpeita vastaavaksi. Ongelmana oli kilpailuedun menettäminen vanhanaikaisen verkkokaupan takia.

Käytettävyys keskiössä

Verkkokauppaan tehtiin tyylikäs ja yrityksen teeman mukainen ulkoasu. Ison tuotemassan verkkokaupassa keskityttiin erityisesti käyttöliittymän suunnitteluun ja navigaation rakentamiseen. Hakutoiminnon haasteet ratkaistiin auton merkin ja mallin kautta aloitettavalla haulla. Täten suuri tuotemassa saadaan nopeammin ja helpommin käyttäjän ulottuville. Tuotteet kiinnitettiin tageilla auton merkki- ja mallikohtaisesti, asiakkaan käyttökokemusta helpottamaan. 

Ongelmaratkaisun kautta lopputuloksiin

Lähdimme ratkaisemaan asiakkaan ongelmaa kustannusthokkuus edellä. Ratkaisut pyrittiin toteuttamaan mahdollisimman suoraviivaisesti ja yksinkertaisesti, kuitenkin siten että kaikki toimi kuten pitääkin. Suunnitteluvaiheessa oli ensiarvoisen tärkeää tunnistaa asiakkaan kohderyhmät ja heidän ostokäyttäytyminen. Projekti vietiin alusta loppuun loppuasiakas huomioiden.

Kauppaan tehtiin maksutapaintegraatiot kaikkiin yleisempiin verkkopankkeihin. Tämän lisäksi kauppaan mahdollistettiin Klarna osamaksu- ja laskupalvelut. Toimitustapa integraatioksi valittiin Matkahuollon palvelu.

Siirry Completoksen verkkokauppaan. Tutustu Whitestonen verkkokaupparatkaisuihin.

Samankaltainen Projekti mielessä?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.