WhitestoneWhitestone

Verkkomarkkinointi

Google-hakusanamainonta

Uutiskirjepalvelut

YouTube-mainonta

Web-analytiikka

Hakukoneoptimointi

Verkkokampanjat

Tarjoamme asiakkaillemme monipuoliset keinot ja työkalut verkkomarkkinoinnin suunnitteluun sekä toteutukseen. Verkkomarkkinointistrategia eroaa usein perinteisestä markkinointistrategiasta ja sen tulokselliseen suunnitteluun ja läpivientiin tarvitaan kokemusta sekä ennen kaikkea ammattitaitoa. Palvelun ytimessä on asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja yhteisiin tavoitteisiin sitoutuminen.

Olemme Google Partner -virallinen kumppani ja noudatamme kolmansia osapuolia koskevia sääntöjä.

Google-hakusanamainonta

Google AdWords -mainonta on maailman suosituimman hakukoneen tuloksissa näkyvää mainontaa. Mainokset näkyvät, kun ihmiset hakevat ennalta määrättyjä hakusanoja, valitulla maantieteellisellä alueella ja valitulla kielellä.  Mainonnan suorat tulokset ovat helposti seurattavissa ja kustannukset ovat ennaltaan määrättyjä. Lue lisää Google-mainonnan hyödyistä

Uutiskirjepalvelut

Uutiskirjepalvelut yrityksille ilman lähetyskustannuksia aina 2000 vastaanottajaan asti, kuusi kertaa kuukaudessa. Uutiskirjepalvelun pohjana käytämme MailChimp-nimistä järjestelmää. MailChimp on helppokäyttöinen ja täten erittäin käyttäjäystävällinen uutiskirjeohjelma.

Tarjoamamme uutiskirjepalvelu mahdollistaa helpon uutiskirjeiden lähettämisen sidosryhmille.

YouTube-mainonta

YouTube-mainonnalla voit kohdistaa mainoksesi tietylle maantieteelliselle alueelle, sukupuolelle tai tietyn ikäisille ihmisille. YouTube-mainonta kohdistamismahdollisuuksineen on koettu erittäin tulokselliseksi.

YouTubessa mainostaminen on vielä tällä hetkellä erittäin edullista. Maksat ainoastaan, mikäli mainoksesi katsotaan. Keskimääräiset hinnat pyörivät 10 sentin kummallakin puolella. Näyttökertojen määrä on erittäin suuri, joten YouTube tarjoaa hyvän mahdollisuuden myös brändimainontaan.

Web-analytiikka

Web-analytiikalla tarkoitetaan verkkosivujen kävijäseurantaa, jonka avulla voidaan tehokkaasti seurata, mitä verkkosivuilla tapahtuu. Kerättyä dataa hyödynnetään liiketoiminnan kehittämiseen. Dataa hyödyntämällä voidaan edistää mainonnan tehoa, myyntiä, asiakaspalvelua sekä verkkosivujen toimintoja.

Analytiikan avulla seurataan perinteisesti kävijämääriä, suosituimpia sivuja, liikenteen tuloreittiä (suora liikenne, hakukoneet, viittaavat sivut) ja välitöntä poistumisprosenttia. Näiden lisäksi on mahdollista saada myös muuta hyödyllistä dataa kävijäseurantapalvelusta riippuen.

Web-analytiikka on tärkeä osa verkkosivujen kehittämisessä ja sen avulla mitataan asetettuja tavotteita.

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi tarkoittaa verkkosivujen teksti- ja teknisen sisällön muokkaamista hakukoneystävälliseksi. Tämä nostaa yksittäisten sivujen sijoittumista hakukoneiden hakutuloksissa. Verkkosivujen kaikki sivut ovat uniikkeja ja ne voidaan kaikki optimoida eri sanoilla tai teknisillä ratkaisuilla, tarkoituksena saada mahdollisimman hyvä näkyvyys hakukoneiden hakutuloksissa. Hyvä näkyvyys hakukoneissa tuo sivuille lisää liikennettä sekä potentiaalisia asiakkaita.

Google on jo pitkään ollut Suomessa sekä maailmalla suosituin tiedonhakukanava. Kuluttajat ja yrityspäättäjät hakevat tietoa verkosta päivittäin. Suurin osa Googlen käyttäjistä ei katso hakutuloksia ensimmäistä sivua pidemmälle, vaan sen sijaan he vaihtavat hakusanaa tai -sanoja. Jos yrityksesi sivut eivät ole Googlen 10 ensimmäisen hakutuloksen joukossa, voit menettää lähes 90% kaikista potentiaalisista asiakkaista. Yrityksesi näkyminen Googlen etusivulla on sama kuin käyntiosoite kaupunkisi vilkkaimmalla kadulla. Google-optimoinnin avulla asiakkaat löytävät helposti ja vaivatta luoksesi.

Hakukoneoptimointi on jatkuva prosessi, kuten mikä tahansa markkinointi. Siksi on tärkeää olla aina kilpailijoita askeleen edellä ja tietää, miten asiat tehdään oikein. Yrityksesi varmistaa parhaan näkyvyyden hakukoneissa kokeneen ammattilaisen kanssa.

Verkkokampanjat

Verkkokampanjat ovat yleistyneet viime vuosina verkkomainonnan suosion myötä. Usein verkkokampanjat mielletään perinteisten medioiden kautta tehtyjen kampanjoiden jatkeiksi. Tässä on kuitenkin muistettava, että kampanjoita verkossa ja muissa medioissa ei voi verrata keskenään. Verkkokampanja terminä pitää sisällään paljon enemmän kuin perinteisten medioiden puolella.

Google-mainonta - Tuloksellista digitaalista markkinointia

Suomalaiset tekevät yli kymmenen miljardia Google-hakua vuodessa ja on ylivoimaisesti suosituin hakukone. Verkossa orgaaninen eli luonnollinen näkyvyys on pienentynyt, joten normaalit verkkosivut Google-haussa eivät välttämättä näy koko halutulle kohdeyleisölle. Tuotteita hakeva käyttäjä klikkaa hakutuloksissa mainosta noin 60% hakukerroista.

Hakusanamainonta

Määrität itse millä hakusanoilla, kenelle ja missä mainoksesi näkyvät Googlen hakutulosten yhteydessä. Mainonnalla saadaan ”väkisin” julkaisut/mainokset näkyviin halutuille kohderyhmille. Verkkomainonta kasvaa ja ottaa isomman osan kakusta, sekä on toimivinta ja kustannustehokkainta. Mainonnan onnistuminen tai epäonnistuminen pystytään todentamaan numeroilla. Kohdennus, reagointi ja säätäminen onnistuvat reaaliajassa. Tulokset puhuvat puolestaan.

Display-mainonta

Googlen Display network kattaa yli 2 miljoonaa verkkosivua ja noin 90% Suomalaisista Internetin käyttäjistä.
Googlen Display -verkostossa voit näyttää kuvallisia bannerimainoksia, jotka pystyt
kohdentamaan tarkemmin kuin missään muussa kanavassa. Re-marketing
ominaisuuden avulla saat näytettyä mainoksia niille jotka ovat jo vierailleet
sivustollasi

Google-mainonnan hyödyt on helppoa todentaa

Pyrimme aina tuomaan potentiaalisia kävijöitä ja mittaamme aina työmme laatua Google Analytics-työkalun kävijäanalyysin sekä tulosten perusteella. Näin ollen saat mainosbudjetillesi aina parhaan mahdollisen hyötysuhteen. Analyticsin avulla voimme seurata eri konversiomittareita ja hyödyntää tuloksi niin Ads-työkalussa ja kehittää kampanjoita entistä tuottavammaksi.

Haluatko kuulla lisää?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.