WhitestoneWhitestone

Verkkomarkkinointi

Google-hakusanamainonta

Uutiskirjepalvelut

YouTube-mainonta

Web-analytiikka

Hakukoneoptimointi

Verkkokampanjat

Tarjoamme asiakkaillemme monipuoliset keinot ja työkalut verkkomarkkinoinnin suunnitteluun sekä toteutukseen. Verkkomarkkinointistrategia eroaa usein perinteisestä markkinointistrategiasta ja sen tulokselliseen suunnitteluun ja läpivientiin tarvitaan kokemusta sekä ennen kaikkea ammattitaitoa. Palvelun ytimessä on asiakkaan liiketoiminnan ymmärtäminen ja yhteisiin tavoitteisiin sitoutuminen.

Olemme Google Partner -virallinen kumppani ja noudatamme kolmansia osapuolia koskevia sääntöjä.

Google-hakusanamainonta

Google AdWords -mainonta on maailman suosituimman hakukoneen tuloksissa näkyvää mainontaa. Mainokset näkyvät, kun ihmiset hakevat ennalta määrättyjä hakusanoja, valitulla maantieteellisellä alueella ja valitulla kielellä.  Mainonnan suorat tulokset ovat helposti seurattavissa ja kustannukset ovat ennaltaan määrättyjä.

Uutiskirjepalvelut

Uutiskirjepalvelut yrityksille ilman lähetyskustannuksia aina 2000 vastaanottajaan asti, kuusi kertaa kuukaudessa. Uutiskirjepalvelun pohjana käytämme MailChimp-nimistä järjestelmää. MailChimp on helppokäyttöinen ja täten erittäin käyttäjäystävällinen uutiskirjeohjelma.

Tarjoamamme uutiskirjepalvelu mahdollistaa helpon uutiskirjeiden lähettämisen sidosryhmille.

YouTube-mainonta

YouTube-mainonnalla voit kohdistaa mainoksesi tietylle maantieteelliselle alueelle, sukupuolelle tai tietyn ikäisille ihmisille. YouTube-mainonta kohdistamismahdollisuuksineen on koettu erittäin tulokselliseksi.

YouTubessa mainostaminen on vielä tällä hetkellä erittäin edullista. Maksat ainoastaan, mikäli mainoksesi katsotaan. Keskimääräiset hinnat pyörivät 10 sentin kummallakin puolella. Näyttökertojen määrä on erittäin suuri, joten YouTube tarjoaa hyvän mahdollisuuden myös brändimainontaan.

Web-analytiikka

Web-analytiikalla tarkoitetaan verkkosivujen kävijäseurantaa, jonka avulla voidaan tehokkaasti seurata, mitä verkkosivuilla tapahtuu. Kerättyä dataa hyödynnetään liiketoiminnan kehittämiseen. Dataa hyödyntämällä voidaan edistää mainonnan tehoa, myyntiä, asiakaspalvelua sekä verkkosivujen toimintoja.

Analytiikan avulla seurataan perinteisesti kävijämääriä, suosituimpia sivuja, liikenteen tuloreittiä (suora liikenne, hakukoneet, viittaavat sivut) ja välitöntä poistumisprosenttia. Näiden lisäksi on mahdollista saada myös muuta hyödyllistä dataa kävijäseurantapalvelusta riippuen.

Web-analytiikka on tärkeä osa verkkosivujen kehittämisessä ja sen avulla mitataan asetettuja tavotteita.

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimointi tarkoittaa verkkosivujen teksti- ja teknisen sisällön muokkaamista hakukoneystävälliseksi. Tämä nostaa yksittäisten sivujen sijoittumista hakukoneiden hakutuloksissa. Verkkosivujen kaikki sivut ovat uniikkeja ja ne voidaan kaikki optimoida eri sanoilla tai teknisillä ratkaisuilla, tarkoituksena saada mahdollisimman hyvä näkyvyys hakukoneiden hakutuloksissa. Hyvä näkyvyys hakukoneissa tuo sivuille lisää liikennettä sekä potentiaalisia asiakkaita.

Google on jo pitkään ollut Suomessa sekä maailmalla suosituin tiedonhakukanava. Kuluttajat ja yrityspäättäjät hakevat tietoa verkosta päivittäin. Suurin osa Googlen käyttäjistä ei katso hakutuloksia ensimmäistä sivua pidemmälle, vaan sen sijaan he vaihtavat hakusanaa tai -sanoja. Jos yrityksesi sivut eivät ole Googlen 10 ensimmäisen hakutuloksen joukossa, voit menettää lähes 90% kaikista potentiaalisista asiakkaista. Yrityksesi näkyminen Googlen etusivulla on sama kuin käyntiosoite kaupunkisi vilkkaimmalla kadulla. Google-optimoinnin avulla asiakkaat löytävät helposti ja vaivatta luoksesi.

Hakukoneoptimointi on jatkuva prosessi, kuten mikä tahansa markkinointi. Siksi on tärkeää olla aina kilpailijoita askeleen edellä ja tietää, miten asiat tehdään oikein. Yrityksesi varmistaa parhaan näkyvyyden hakukoneissa kokeneen ammattilaisen kanssa.

Verkkokampanjat

Verkkokampanjat ovat yleistyneet viime vuosina verkkomainonnan suosion myötä. Usein verkkokampanjat mielletään perinteisten medioiden kautta tehtyjen kampanjoiden jatkeiksi. Tässä on kuitenkin muistettava, että kampanjoita verkossa ja muissa medioissa ei voi verrata keskenään. Verkkokampanja terminä pitää sisällään paljon enemmän kuin perinteisten medioiden puolella.

Haluatko kuulla lisää?

Siirry ylös
Haluatko kuulla lisää?

Jätä yhteystietosi niin kerromme lisää.