Digimarkkinointi
Rekrymarkkinointi

Työnhakijat tavoitetaan kohdennetulla rekrymainonnalla

Kummalla keinolla uskot tavoittavasi tehokkaammin potentiaaliset työnhakijat: postimerkin kokoisella ilmoituksella paikallislehdessä vai koulutustaustan, työnimikkeen ja kiinnostusten perusteella kohdennetulla digimainoksella?

Vinkki: Digitaalinen rekrymainos toimii yleensä paremmin. Lisäksi saat niitä yhden lehtimainoksen hinnalla useamman.

Työnimikkeiden ja kiinnostusten lisäksi myös rekrymainontaan löytyy entistäkin kehittyneempiä kohdennusvaihtoehtoja. Mainoksia voidaan näyttää esimerkiksi yrityksesi rekrysivulla käyneille ja somekanaviasi selanneille henkilöille. Myös alueellisesti mainonta voidaan rajata jopa yhden kilometrin tarkkuudella.

Paras rekrytointifirma löytyy omien seinien sisäpuolelta

Monet päätyvät ulkoistamaan koko rekrytointiprosessin siihen erikoistuneille kumppaneille. Sekin voi toimia, mutta oma rekrymainonta tarjoaa ketterän ja kustannustehokkaan vaihtoehdon perinteisten rekryfirmojen palveluille.

Itse kohdennetun rekrymainonnan avulla yritys voi valjastaa verkkosivulta ja somekanavista keräämänsä datan potentiaalisten työntekijöiden etsimiseen. Ohjat pysyvät omissa käsissä, ja rekrytoinnin kokonaiskustannukset ovat huomattavasti rekryfirmojen palkkioita alhaisemmat.

Työnhakijan vinkkelistä viesti tuntuu henkilökohtaiselta ja helposti lähestyttävältä kun se tulee suoraan rekrytoivalta yritykseltä. Mainoksiin ja verkkosivun rekryosioon saadaan aidosti yrityksen omaa kädenjälkeä, jolloin työnhakija saa heti paremman käsityksen firman yleisestä meiningistä ja ilmapiiristä.

“Louhoksen kanssa työskennellessä on sellainen tunne, että olemme osaavissa käsissä. Yhteydenpito Louhoksen kanssa on helppoa, ja Louhoksen puolelta pyyntöihimme ja kysymyksiimme vastataan nopeasti.”
Elisa Pesola, viestinnän asiantuntija, HY247

Pakettiratkaisut rekrytointitarpeisiin

Valitse alta rekrytointitarpeeseesi sopivin paketti ja jätä yhteydenottopyyntö. Louhoksen asiantuntijat ottavat sinuun yhteyttä viimeistään seuraavan arkipäivän aikana.

Paikka on teidän

Ketterä täsmähaku.

alk. 250 € / hakukampanja
  • 1 rekrykampanja
  • 1 mainoskanava (Google, FB+IG, LinkedIn, TikTok jne.)
  • + mediabudjetti

Kenelle ja milloin:
Kun tekijä piti olla palkattuna jo eilen.

Hinnat + alv. 24%. Kertaluontoiset aloitustoimenpiteet 250 €/mainoskanava.

Jonoa tuulikaappiin

Useampaan samanaikaiseen hakuun tai kevyeen kuukausittaiseen ylläpitoon.

alk. 600 € / kampanja / kk
  • 2-3 rekrykampanjaa
  • 2 mainoskanavaa
  • Zapier-integraatio hakijadatan siirtämiseen liidilomakemainoksista
  • + mediabudjetti

Kenelle ja milloin:
Kun paikkoja on täytettävänä kerralla enemmän tai hakijamassaa tarvitaan jonoksi.

Hinnat + alv. 24%. Kertaluontoiset aloitustoimenpiteet 250 €/mainoskanava.

Kaikenkattava rekrymylly

Aina nälkä ja koko ajan jano.

1200 € / kk
  • "Rajaton" määrä kampanjoita
  • Kaikki tarpeelliset mainoskanavat
  • Zapier-integraatio
  • + mediabudjetti

Kenelle ja milloin:
Laaja kumppanuus yrityksille, joilla työvoiman tarve on suurta ja jatkuvaa.

Autamme kernaasti myös laajemmin työnantajabrändin rakentamisessa ja sisällöntuotannossa. Lisätiedot Ulkoistettu markkinointipäällikkö -palvelumallista täällä.

Hinnat + alv. 24%. Kertaluontoiset aloitustoimenpiteet 250 €/mainoskanava.

Varaa maksuton rekrymarkkinointi­­kartoitus

Alta voit varata maksuttoman rekrymarkkinointikartoituksen. Tutustutaan tarpeeseenne ja etsitään oikea ratkaisu.

Rekrymarkkinointi - Referenssit

Kiinnostuitko?